ניווט מהיר

התקנת מזגנים בשוהם

התקנת מזגנים בשוהם נעשית עבור לקוחות פרטיים, ציבוריים ועסקיים בעיר ובסביבותיה. השירות החשוב הנ"ל ניתן לאורך כל ימות השנה. הוא אורך מספר שעות עם צוות מיומן ומקצועי. בימי הקיץ מתוגברים הצוותים לטובת מתן שירות אינטנסיבי יותר. הסיבה היא הביקוש הרב למערכות מיזוג שבלעדיהן יהיה קשה לתפקד. מעבר לשירות זה ניתנים אחרים כמו ייעוץ לקראת התקנה, מכירה ואספקה, תחזוקה ותיקונים. הייעוץ חשוב לכל לקוח המתלבט ביחס למזגן הרצוי. צריך לציין, כי בחירת המזגן נעשית, בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר. המערכות הנפוצות ביותר הן המפוצלות ובהן ניתן למצוא מזגנים עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מרכזיות. כל מערכת מורכבת משתי יחידות. האחת פנימית ובה מצוי המאייד והמאוורר והיא מותקנת על אחד הקירות הנבחרים בגובה של כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. קיר זה הינו לרוב, חיצוני וממנו מתפזר האוויר בצורה האופטימלית לכל חלקי החדר. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על הרצפה. את שתי היחידות מחברים עם צנרת מתאימה. טכנאי מזגנים מוסמך מבצע התקנה על פי תקנות קיימות ובהתאם להוראות היצרן.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה מיטבית ותחזוקה

התקנת מזגנים בשוהם תתבצע היטב לכל מערכת קיימת כך, למזגני 1 או 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. למזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני, ומזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לחדרים גדולים ודירות של  כ120 מ"ר ויותר. מערכות מיני מרכזיות מפיקות קירור עז. האוויר מהן זורם בתעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר. ניתן לסגור אותו כדי למנוע לחלוטין את זרימת האוויר. החיסרון במערכות אלו בכך שלא ניתן לווסת את רמת הקור בנפרד לגבי כל חדר וחדר. פתרון ניתן לספק באמצעות  מזגני אינוורטר אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת. הם יקרים, יחסית למזגנים הרגילים. יש בהם מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה ולהזרים קור אחיד ומבוקר. עלויות התפעול נמוכות, יחסית, ומקזזות לאורך שנים את ההשקעה הראשונית. מערכות מרכזיות הן בעלות תפוקת אנרגיה גבוהה. הצנרת מותקנת ברום התקרה והאוויר זורם ממנה ישירות למטה ומקרר היטב. טכנאי מזגנים ימליץ לכל לקוח לרכוש מזגנים המיוצרים בחברה בעלת מוניטין. היא מייצרת אותם תחת בקרת איכות גבוהה ואף מספקת אחריות אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליה. היא אף מחלקת חוברת הוראות לשימוש נכון, לטיפולים מונעים ועוד.

שירות מקצועי

שירות ברמה גבוהה מתבטא במתן תשומת לב לפרטים קטנים ויחס מעולה לכל לקוח. התקנת מזגנים בשוהם תיעשה במהירות וביעילות. שירות תיקונים יעיל תלוי, בין היתר, במהירות התגובה של הצוות המגיע מטעם החברה. יתרון אחר וחשוב הינו איכות התיקון המתבצע. טכנאי מזגנים מוסמך ומקצועי ישתמש בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. כך תעבודנה המערכות היטב ותספקנה קירור יעיל ומעולה עם בלאי חלקים מועט לאורך השנים. הטכנאי אף מספק ייעוץ טלפוני לטיפול בבעיות קלות. הן יחסכו זמן יקר וכסף. במידה והעצות לא תעזורנה ללקוח, הוא יגיע לאתר את הבעיה מקרוב ולטפל בה. קיימות תקלות קלות כמו מסננים סתומים, נזילות, מזגנים מרעישים ועוד. החמורות יותר הן מחסור בגז, קבלים, לוחות פיקוד או מדחסים תקולים. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש או חוזר.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה