ניווט מהיר

התקנת מזגנים בבאר יעקב

התקנת מזגנים בבאר יעקב הינה אחד מהשירותים הנפוצים עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים, ציבוריים ואחרים. שירותים אחרים הינם ייעוץ, תחזוקה ותיקון מערכות מיזוג אוויר שונות. השירותים ניתנים לאורך מרבית שעות היממה וכל השנה. הם מתגברים בעונות החמות ולקראת הקיץ כאשר הצריכה והשימוש בהם עולה. בעונה הזאת הלחות והחום גבוהים במיוחד ולא ניתן לתפקד ללא מיזוג אוויר יעיל. ייעוץ נדרש לכל לקוח מתלבט. לא תמיד הוא יודע באיזה מזגן כדאי לבחור. טכנאי מזגנים מוסמך יכול להמליץ לו היטב. בעיקרון, ניתן למצוא מזגנים בתפוקות שונות והבחירה בכל אחד נעשית בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר אבל גם על פי הצרכים המיוחדים של כל בית ומבנה. אלמנטים נוספים שיש להתחשב בהם הוא מיקום באזור, כמות השימוש בהם, עלויות ועוד.  המזגנים הנפוצים הינם המפוצלים. ניתן למצוא בהם עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים המגיעים בשתי יחידות. הפנימית שבה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והחיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה על פי התקן

טכנאי מזגנים יתקין כל מערכת על פי הוראות היצרן והתקנים הקיימים. יש צורך בשקע חשמל קרוב אותו מתקין חשמלאי מוסמך. היחידות הפנימיות של המזגנים העיליים מותקנים כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. כאן בוחרים, לרוב, את הקיר החיצוני או הקיר אשר ממנו מתפזר האוויר בצורה טובה לכל חלקי החדר או החלל. היחידה החיצונית מותקנת על האדמה או על בסיס המחובר לקיר החיצוני. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. התקנת מזגנים בבאר יעקב נעשית לכל סוגי המזגנים המגיעים עם תפוקות אנרגיה שונות. לחדרים קטנים יתאימו מזגני 1 או 1.5 כוח סוס. לחדרים בינוניים 2 עד 2.5 כוח סוס. לחדרים גדולים ודירות של  כ120 מ"ר ויותר מזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס. מזגנים בתפוקה גבוהה הן מיני מרכזיות. האוויר מהן מתפזר בתעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה מגבס או מעץ. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר. ניתן לסגור אותו הרמטית. החיסרון במערכות אלו הוא שאי אפשר לווסת את רמת הקור לגבי כל חדר וחדר. יחד עם זאת, קיימים גם מזגני אינוורטר אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת. יש בהם מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה. ומשום כך, הם מתאימים טוב יותר למערכות מיני מרכזיות. מערכות מרכזיות הן בעלות תפוקת אנרגיה גבוהה. הצנרת מותקנת ברום התקרה והאוויר זורם מהם אנכית למטה ומקרר בצורה אחידה ומעולה.

שירות באיכות גבוהה

שירות באיכות גבוהה כולל התקנת מזגנים בבאר יעקב יינתן על ידי טכנאי בעל הסמכה, ידע רב וניסיון עשיר. הוא יהיה זמין לקריאות דחופות אליהן יגיע במהירות האפשרית וכן, להזמנות מסודרות לטובת תחזוקת מערכות ניקוי שלהן ועוד. ברשותו ניידת שירות מאובזרת והוא עושה שימוש בחלקי חילוף תקניים או אחרים המאושרים על ידי היצרנים. יש לציין, כי מזגנים הינם מכשירים איכותיים מאוד המסוגלים לפעול שעות ארוכות ללא תקלה. מומלץ גם לרכוש אותם מחברות בעלות מוניטין המייצרות אותם תחת בקרת איכות גבוהה. עם זאת תקלות עלולות לקרות בגלל שימוש לא נכון, תחזוקה לקויה, תאונה או חבלה. במקרים כאלו מומלץ לא לתקן עצמאית אלא להזמין טכנאי מזגנים מנוסה. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה ועובדיה  מתמחים בנושא ומקבלים מידע ועדכונים שוטפים על חידושים בתחום. החברה הינה בעלת תשתית מעולה לפעילותה ותשמח לשרת כל לקוח,  ואין זה משנה אם הוא חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה