ניווט מהיר

ניקוי מזגנים ביבנה

טכנאי מזגנים מספק שירותים מקצועיים ללקוחות פרטיים, לבעלי עסקים, למוסדות ציבור וממשל ולקוחות אחרים. השירות ניתן ביבנה לאורך כל ימות השנה ומדי יום ביומו. הוא כולל בין היתר: ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. מכל אלו ניקוי מזגנים ביבנה נחשב לאחד המבוקשים. בתקופות החמות ובקיץ עת המערכות פועלות באינטנסיביות רבה הוא נדרש בזמינות רבה יותר. עומס החום הרב מחייב הפעלתן לאורך מרבית שעות היממה ואז התקלות מתרבות. ניקוי המערכות נעשה לחלקים שונים, בעיקר, ביחידה הפנימית. במקרים רבים מדובר על טיפול מונע  כמו ניקוי מסננים. לעיתים, נדרש עקב תקלת סתימה בצנרת, הצטברות עובש ורטיבות בחלקים פנימיים, ריח רע שמתפזר באוויר עקב הפעלת המזגן ועוד. כל תקלה תטופל היטב ועל פי הבעיה הקיימת. פעולות הניקוי  מחייבות ידע מקצועי. למרות שבמרבית המקרים אין במהלכן החלפת חלקים למעט מקרים מעט יותר מורכבים. לאחר כל טיפול יבדוק הטכנאי את המערכת כדי לוודא שהיא מקררת כראוי.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

סוגי טיפולים

ניקוי מסננים הוא הנפוץ ביותר. הם מתמלאים באבק, ובמקרים רבים כמו באזורי מדבר לאחר מספר חודשי פעילות. טכנאי מזגנים ירים את הכיסוי של המסננים וישלוף אותם. הוא יברישם בעדינות מאבק, ישטוף כל אחד תחת זרם מים ויניחם לייבוש. לאחר מכן יחזירם בזהירות למקומם.  תיקון אחר הינו עקב סתימת צנרת המנקזת את המים מהמזגן החוצה. היא נובעת מחדירת לכלוך או גוף זר ואז המים מטפטפים לתוך הבית. הטכנאי מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו. ניקוי מזגנים ביבנה מורכב מעט יותר נעשה לחלקים פנימיים. כך, במקרים בהם חודר אבק ומצטבר במקומות בעייתיים. הוא מונע מהמים לזרום והם מצטברים עליו וגורמים לעובש. הבעיה יכולה לקרות גם כאשר הצנרת המוליכה מים איננה נמצאת בשיפוע הנכון עקב, בלאי, התקנה מרושלת, חבלה  ועוד. בכל מקרה הטיפול מחייב הסרת הכיסוי החיצוני של היחידה הפנימית. עתה מרססים פנימה תרסיס מבוסס אלכוהול אשר תפקידו הוא למוסס את הלכלוך. בשלב הבא שוטפים עם מים ומנקזים אותם עם הלכלוך אל כלי קיבול. לאחר סיום העבודה מחזירים את הכיסוי. עלויות השירות משתנות ממקרה אחד לשני. העלות הינה בסיסית בעת קריאה לביקורת, ובעת תיקונים מורכבים כמו הוספת גז, החלפת קבל, לוח פיקוד או מדחס תקולים היא גבוהה יותר.

מזגנים מסוגים שונים

ניקוי מזגנים ביבנה נעשה בין היתר, למפוצלים העיליים, למיני מרכזיים, למרכזיים, למזגני אינוורטר ועוד. הנפוצים הם המפוצלים. בכל אחד יש שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. מזגני אינוורטר נבדלים ממזגנים רגילים בטכנולוגיה שלהם. היא ייחודית ויוצרת קירור מבוקר ונעים. זאת, בעלויות חשמל נמוכות מאשר במזגנים רגילים. שירותי טכנאי מוסמך הינם מקיפים וכוללים, בין היתר, ייעוץ טלפוני לטיפול בתקלות פשוטות. כאשר הלקוח מצליח להסתדר עימן הוא יחסוך זמן ועלויות כספיות. במקרים והוא אינו מתגבר על הבעיה אזי יגיע הטכנאי לעזרתו במהירות האפשרית.  מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה טכנאי מזגנים בעל ידע וניסיון עשיר. הוא יגיע במהירות אפשרית עם ניידת שירות מאובזרת. יש בה כלי עבודה מתקדמים וחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים המאושרים לשימוש של היצרנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים, מקבלת מידע על החידושים החשובים, מהתמחות בנושאים ספציפיים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש או אחר החוזר לקבלת שירותים איכותיים נוספים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה