ניווט מהיר

ניקוי מזגנים ברחובות

ניקוי מזגנים ברחובות נחשב לשירות נפוץ בקרב לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הוא ניתן במסגרת שירותים מקיפים וכוללים של צוותים המגיעים עקב קריאות דחופות או הזמנות מסודרות. טיפול זה נחשב לתחזוקתי יותר אם כי, במקרים רבים התקלה נחשבת לטורדנית ומעצבנת. ניתן למצוא מספר סוגי טיפולים המתבצעים לחלקים שונים מערכת. כך: ניקוי מסננים, ניקוי בגלל עובש והצטברות לכלוך, ניקוי סתימות בצנרת, ניקוי חיצוני ועוד. מרבית התקלות הללו אינן מחייבות החלפת חלקים אלא רק במקרים נדירים. קיימות תקלות מורכבות יותר כמו חוסר גז במערכת, קבלים, לוחות פיקוד ומדחסים תקולים, רעש מהמזגן ועוד. צריך לציין, כי במסגרת תיקונים אלו יתבצע לרוב, גם ניקוי מזגנים ולאחר כל סוג של  תיקון יבדוק טכנאי מזגנים שהמערכת פועלת כהלכה ומקררת היטב. הקריאות לצוותים מתרבות בעונות החמות, ובעיקר, בקיץ עת עומס החום הגבוה מחייב הפעלת מזגנים בתדירות גבוהה, ולעיתים, לאורך מרבית שעות היום.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

ניקוי למערכות שונות

ניקוי מזגנים ברחובות כולל מספר טיפולים כדלהלן:

ניקוי מסננים – ניקוי מסננים נדרש מאוד. הם עלולים להתמלא באבק כבר לאחר מספר חודשים ובמיוחד במקומות בהם קיים אבק רב באוויר. כך באזור מדברי, בקרבה לים ועוד. מסנן סתום עלול לפגוע בזרימת האוויר הקר לתוך חלל החדר. הבעיה גורמת למדחס, למאוורר ולחלקים אחרים לפעול ביתר מאמץ מה שמאיץ גם את הבלאי שלהם. ניקוי מסוג זה נעשה בשלבים. הטכנאי ירים את הכיסוי שמעל המסננים וישלוף אותם. הוא יברישם וישטוף כל אחד תחת זרם מים, לאחר הייבוש יחזירם למגרעת בה הם מותקנים. 

 ניקוי של צנרת – צנרת המובילה מים מהמזגן החוצה עלולה להיסתם עקב חדירת לכלוך או גוף זר כמו אבן קטנה, עלים יבשים ועוד. במצב זה המים אינם מתנקזים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. הטכנאי מנקה את הלכלוך בעזרת כלי עבודה שברשותו.

ניקוי חלקים פנימי – חלקים פנימיים עלולים להתמלא בעובש במספר הזדמנויות ותמיד בגלל ניקוז שאיננו תקין. כאשר קיים לכלוך או אבק המים נתקעים בו ואז נוצר עובש המלווה בריח רע. המים יורדים למגש הנמצא מתחת לרדיאטור ומצטברים במקום. מרגישים את הריח, לרוב, כאשר המזגן מופעל אבל, לעיתים, גם כשאר הוא דומם. סיבה אחרת לניקוז לקוי הינה בגלל שצנרת שסטתה ממקומה בגלל פגם, בגלל התקנה מרושלת וכדומה. טכנאי מזגנים ישלוף את הכיסוי במטרה להגיע לחלקים הפנימיים. הוא ירסס פנימה חומר ניקוי על בסיס אלכוהול וישטוף עם מים. בסוף התהליך יישפכו המים המלוכלכים החוצה לתוך כלי קיבול על מנת שלא יזלגו על הרצפה. הוא ישלים על ידי תיקון לצנרת או יחזירה לשיפוע הנכון. הוא יחזיר את הכיסוי למקום, ינקה חיצונית את היחידה ויוודא שהיא פועלת כהלכה.

שירותים לכל סוגי המערכות

ניקוי מזגנים ברחובות נעשה לכל סוגי המזגנים הקיימים כל אחד בהתאם למורכבותו ולתקלה שבו. ניתן למצוא מזגנים מפוצלים עיליים, מיני מרכזיים, מרכזיים, מזגני אינוורטר ועוד. מזגני אינוורטר נבדלים ממזגנים רגילים בטכנולוגיה שלהם. הפעלתם חסכונית בחשמל והקירור מבוקר, נעים ויעיל מאוד. בכל מערכת קיימות שתי יחידות – חיצונית ופנימית. כל סוגי הניקוי נעשה ליחידות הפנימיות. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה בעלת המוניטין. היא מעסיקה צוותי טכנאי מזגנים אשר יגיעו במהירות האפשרית לכל לקוח. הם עושים שימוש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים המאושרים על ידי יצרני המזגנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר אותו יתרמו לטובת כל לקוח, חדש או חוזר לקבלת שירות נוסף.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה