ניווט מהיר

התקנת מזגנים בלוד

התקנת מזגנים בלוד הינו שירות נדרש בעיר ובסביבתה הקרובה. הוא אפשרי גם בכל גוש דן. מקבלים אותו לקוחות פרטיים, בעלי עסקים, מוסדות ציבור ועוד. הוא זמין לאורך כל ימות השנה, כאשר, בעונות החמות הוא מתגבר נוכח הביקוש הרב. ההתקנה מיועדת לכל סוגי  המזגנים, ובעיקר, למפוצלים הנפוצים מאוד. ניתן למצוא מספר דגמים שלהם: עיליים אשר מותקנים בחדרים ובחללים אחרים, המיני מרכזיים המיועדים לדירות גדולות, אולמות בינוניים ועוד והמרכזיים מיועדים לסופרמרקטים, לאולמות אירועים וכיוצא בזה. הבחירה בכל דגם נעשית, לרוב, על פי גודל השטח שיש לקרר. יחד עם זאת קיימים גם שיקולים הנובעים מצרכים מיוחדים, טעם אישי, מיקום המבנה באזור חם או קריר וכדומה.  שירותי טכנאי מזגנים מוסמך כוללים המלצות לגבי סוג המזגן הנדרש. הבחירה, לעיתים, הינה קשה והוא יספק את הטיפים הנכונים. צוותי העבודה מבצעים גם משימות אחרות כולל דחופות או הזמנות מסודרות על פי לוח זמנים מוסכם מול הלקוחות. השירותים מקיפים ומגוונים וכוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תיקון ותחזוקה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה תקנית

טכנאי מזגנים יתקין  את המערכות בהתאם לתקנים רשמיים קיימים ועל פי הוראות היצרן. את היחידה הפנימית אשר בה המאייד והמאוורר יתקין על אחד הקירות ובעיקר זה שממנו זרימת האוויר תהיה אפקטיבית ביותר. היחידה תותקן כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. את היחידה החיצונית בה מצוי המדחס המרעיש יתקין על  בסיס המחובר לקיר או מונח על החיפוי הקיים במקום. את שתי היחידות הוא יחבר בצנרת מתאימה. התקנת מזגנים בלוד תתבצע לכל סוגי המזגנים. כך, למזגני 1 או 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. למזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני, ולמזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לחדרים גדולים ודירות של  כ120 מ"ר ויותר. התקנת מערכות מיני מרכזיות מעט יותר מורכבת. קיימות תעלות אוויר מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח שניתן לסגור המוליך את האוויר לתוך החדר. החיסרון במערכות אלו  הוא בכך שהקור המגיע הוא אחיד  ולא ניתן לווסת אותו לגבי כל חדר בנפרד.  הבעיה נפתרת עם מזגני אינוורטר אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת יש בהם מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה ולהזרים קור מבוקר ונעים. הם גם חסכוניים בהוצאות חשמל. מערכות מרכזיות מספקות תפוקת קור גבוהה. הצנרת מותקנת בתקרה והאוויר זורם ממנה אנכית למטה ומקרר היטב.

שירות ברמה גבוהה

שירות מקצועי ואיכותי ישביע רצון כל לקוח. כך, התקנת מזגנים בלוד הנעשית במהירות וביעילות. יתרון נוסף הינו מהירות התגובה של הצוות המגיע לקריאות דחופות או, לחילופין, עמידה בלוח זמנים להזמנות מסודרות. שירות חשוב הוא הדרכת טלפונית ללקוח בעת שנוצרות בעיות פשוטות יחסית. במקרים רבים, הלקוח מצליח לפתור בעיה וחוסך קריאה של טכנאי וכמובן, גם עלויות. נתון אחר הינו איכות התיקון. טכנאי מזגנים מוסמך ישתמש אך ורק בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. זאת, כדי להבטיח שהמערכות תפעלנה היטב לאורך זמן ללא תקלות משמעותיות ובמינימום בלאי. קיימות תקלות קלות כמו מסננים סתומים, נזילות, מזגנים מרעישים ועוד. אלו תטופלנה במהירות יחסית, ולרוב, ללא החלפת חלקים. אחרות, חמורות יותר, הינן קבלים, לוחות פיקוד או מדחסים תקולים. חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין מספקת שירות מקצועי עם יחס אישי. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מקבלת מידע רצוף על חידושים, עקב שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה