ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בגבעתיים

טכנאי מזגנים בגבעתיים מספק שירותיו הנאמנים ללקוחות פרטיים, ציבוריים, עסקיים ואחרים. השירות בעיר ובסביבותיה ניתן לאורך כל ימות השנה ומתגבר לקראת הקיץ עת הביקוש למזגנים עולה. עומס החום והלחות מכריח את האנשים בבתים במשרדים בחנויות וכדומה למזג את החללים כדי  שיוכלו לתפקד היטב. השירותים מקיפים וכוללים ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. תיקון מזגנים בגבעתיים הינו אחד המבוקשים. מזגנים יכלים להתקלקל עקב בלאי, חבלה וכדומה. ניתן למצוא תיקונים פשוטים או מורכבים יותר. השירות ניתן לכל סוגי המזגנים. הנפוצים ביותר הינם המפוצלים העיליים. הם כוללים שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והשניה, חיצונית בה מצוי המדחס. את היחידה הפנימית מתקינים על אחד הקירות בגובה של כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. האוויר ממנו מתפזר בצורה הטובה ביותר לכל חלקי החדר. היחידה החיצונית כוללת את המדחס וחלקים אחרים. היא מונחת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על הרצפה. הן מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. מערכות אחרות הן מיני מרכזיות ומרכזיות. כן ניתן למצוא מזגני אינוורטר הפועלים בטכנולוגיה מיוחדת. כל התקנה נעשית על פי הוראות היצרן והתקינה הרשמית.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות שנוצרות במערכות הקירור

המזגן נחשב למכשיר חשמל איכותי אבל עלולות לצוץ בו תקלות. טכנאי מזגנים בגבעתיים מטפל בכל אחת ביעילות רבה. התקלות הקלות הן: מסננים סתומים, טפטופים עקב סתימות צנרת בתוך המערכת הפנימית לתוך הבית, מזגנים מרעישים, ריחות רעים הנובעים מהצטברות עובש וכדומה. תקלות אלו תיפתרנה  בעיקר על ידי ניקוי חלקים סתומים. הוא נעשה למסננים, לצנרת סתומה אותה משחררים בעזרת כלים הנמצאים ברשות הטכנאים, על ידי חיזוק חלקים רופפים וכיוונון אחרים ועוד. תקלות מורכבות יותר הם חוסר בגז אשר אינו מאפשר קירור יעיל, לחלופין, קבל תקול  אותו מחליפים ועוד. חוסר בגז, למשל, נובע מחורים זעירים בצנרת או בנקודות אחרות הגורמים לדליפה מהמערכת. הטכנאי יאתר את התקלה, יטפל בה ויוסיף גז בכמות הנדרשת. תקלות מורכבות הכרוכות בעלויות גדולות, יחסית, הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. מדחסים מחליפים למעט מקרים בהם ניתן לתקנם במעבדה. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. במידה והמערכת ישנה תגיע המלצת הטכנאי להחליפה בחדשה. בעיקר בגלל עלות התיקון הכבדה.  בהשקעה גדולה מעט יותר ניתן לקבל מערכת מיזוג טובה מהניילון. היא תחזיק מעמד זמן ארוך מאוד ותספק  קירור יעיל פי כמה. עלות תיקון מזגנים בגבעתיים נקבעת לפי אופי הטיפול כאשר המינימלית היא עלות ביקור.

שירות מחברה בעלת מוניטין

תיקון מזגנים בגבעתיים  נעשה תוך הקפדה על שירות איכותי ומקצועי, הטכנאי מקדיש תשומת לב רבה לכל לקוח ומטפל בצורה יסודית בכל תקלה. הוא ייעץ לגבי דגם המזגן הנדרש לכל חלל וחדר וימליץ על מזגן של יצרן בעל מוניטין. הייצור נעשה תחת בקרה גבוהה וניתנת עבורו אחריות אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו. לכל מזגן מוצמדת חוברת להוראות תפעול ותחזוקה. טכנאי מזגנים בגבעתיים יגיע לטיפולים מונעים הכוללים ניקוי חלקים ומסננים. הוא יכול לייעץ טלפונית במקרים בהם קיימות בעיות קלות. אלא שבמידה והן אינן נפתרות הוא יגיע במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת הכוללת אך ורק חלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. כך תוכל המערכת לתפקד היטב לאורך שנים כולל בהפעלה ארוכה ללא הפסקה. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים  ועוד.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה