ניווט מהיר

התקנת מזגנים בהרצליה

התקנת מזגנים בהרצליה נעשית עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ומוסדיים ועוד. השירות ניתן לאורך כל ימות השנה. הוא נדרש מאוד לקראת הקיץ כאשר אנשים רוצים להכניס את המערכות הללו למבנים שלהם. הקיץ הישראלי מאופיין בלחות וחום גבוהים והעומס אינו מאפשר לאנשים לתפקד בנוחות במקום העבודה בבתים, בחנויות וכיוצא בזה. ההתקנה כרוכה רבות בייעוץ מקיף ובעיקר לגבי סוג המזגן הנדרש בכל חדר וחלל. טכנאי מזגנים בהרצליה מוסמך לוקח בחשבון את גודל השטח שיש לקרר ועל פי זה קובע המלצתו. מעבר לכך שקיימים שיקולים נוספים של מיקום המבנה, צרכים, ספציפיים של הבעלים ועוד. ניתן למצוא מזגנים בתפוקות שונות כאשר המזגנים הנפוצים הינם המפוצלים. ניתן למצוא בהם עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. כולם מגיעים בשתי יחידות. יש הבדלים בצורת ההתקנה. ביחידה בפנימית מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והחיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים. טכנאי מזגנים יכול להגיע להתקנה מקצועית או להביא עימו את חלקי המזגן. השירות ניתן על פי הסיכום הסופי עם בעל המבנה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה תקנית

טכנאי מזגנים בהרצליה יתקין כל מערכת על פי הוראות היצרן והתקנים הקיימים. בעיליים מותקנת הפנימית על קיר חיצוני וכעשרה ס"מ מתחת לתקרה. הנקודה נבחרת בגלל שממנה פיזור האוויר יהיה אופטימאלי. היחידה החיצונית מותקנת על כן מעל האדמה או המחובר לקיר החיצוני. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. התקנת מזגנים בהרצליה נעשית לכל דגמי המזגנים המגיעים עם תפוקות אנרגיה שונות. לחדרים קטנים יתאימו מזגני 1 או 1.5 כוח סוס. לחדרים בינוניים 2 עד 2.5 כוח סוס. לחדרים גדולים ודירות של  כ120 מ"ר ויותר מזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס. קיימות מערכות מיני מרכזיות שהן, בעצם, מזגנים בתפוקה גבוהה. האוויר מהן מתפזר בתעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר. ניתן לסגור אותו הרמטית. החיסרון במערכות אלו הוא שאי אפשר לווסת את רמת הקור לגבי כל חדר וחדר. עם זאת, טכנאי מזגנים יכול להמליץ על מזגני אינוורטר אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת בעלת מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה. מערכות מיני מרכזיות מתאימות גם לחלל סלון רחב והן בעלות מספר פתחי אוורור.  מערכות מרכזיות הן בעלות תפוקת אנרגיה גבוהה. הצנרת מותקנת ברום התקרה והאוויר זורם ממנה אנכית למטה ומקרר בצורה אחידה ומעולה.

שירות ברמה גבוהה

התקנת מזגנים בהרצליה תיעשה על ידי טכנאי בעל הסמכה ברמה גבוהה. שירותים אחרים הניתנים על ידי טכנאי מזגנים בהרצליה הינם תחזוקה, ותיקונים בנסיבות אלו הוא יגיע לקריאות דחופות במהירות האפשרית או להזמנות מסודרות לטובת תחזוקת מערכות ו/או ניקוי יסודי שלהן. הוא מצויד בניידת שירות מאובזרת ועושה שימוש בחלקי חילוף תקניים או אחרים המאושרים על ידי היצרנים. הוא מייעץ טלפונית לגבי תקלות פשוטות ויגיע כאשר הן מורכבות מדי. כך לגבי ניקוי מסננים, ניקוי מעובש, חיזוק חלקים רופפים, החלפת קבלים ולוחות פיקוד ועוד.  ברור כי בעת גילוי תקלות מסובכות לא כדאי לטפל עצמאית אלא להזמין טכנאי מזגנים מנוסה. הוא יכול לתקן במהירות במקום או לחילופין להוציא חלקים מושבתים ולקחתם לתיקון יסודי במעבדה. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה ועובדיה  מתמחים בנושא ומקבלים מידע ועדכונים שוטפים על חידושים בתחום. החברה הינה בעלת תשתית מעולה לפעילותה כולל רשת מעבדות שנועדו לתיקונים מורכבים.  היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת שברשותה ולשרת כל לקוח,  ואין זה משנה אם הוא חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה