ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בהוד השרון

טכנאי מזגנים בהוד השרון מספק שירותים לעיר, בכל גוש דן ובאזורים הסמוכים אליה. נהנים משירותיו לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ואחרים. כך, לאורך כל השנה ולאורך מרבית שעות היום. בימי הקיץ קיים עומס חום גבוה המאלץ אנשים לעשות שימוש ניכר במערכות מיזוג. בעת הזאת, הביקוש לשירותי תיקון ואחרים מתגבר ואז הטכנאי והצוות המסופח אליו עובדים שעות ארוכות יותר. שירותיו כוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. שירות תחזוקתי נדרש הינו  ניקוי מזגנים בהוד השרון. מדובר בעיקר על טיפול מונע או כאשר מתעוררות בעיות שונות בגלל בלאי תקלה בלתי צפויה ועוד. הוא מבצע ניקוי מסננים, ניקוי צנרת סתומה, ניקוי לחלקים פנימיים עליהם מצטברים רטיבות ועובש וכדומה. ניקוי מסננים הוא בין המבוקשים והנדרשים בגלל האבק המצטבר עליהם. הטיפול עצמו אינו מורכב ונעשה בשלבים. טכנאי מזגנים מסיר את המסננים מתוך המגרעת בה הם מצויים, מבריש אותם עם מברשת רכה ושוטף תחת מים זורמים. האבק נעלם  ולאחר ייבושם מחזיר אותם למקומם. הטיפול הזה חיוני כי מסננים סתומים פוגעים בזרימת האוויר הקר, גורמים לחלקים שונים במערכת לפעול במאמץ מוגבר – מה שמאיץ את הבלאי. כל אלו נחשבים לטיפולים פשוטים, יחסית ולרוב, אין מחליפים בהם חלקים.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

ניקוי יסודי לצנרת ולחלקים פנימיים

ניקוי מזגנים בהוד השרון  נעשה לחלקים אחרים במערכת. בעיה מוכרת היא סתימה בצנרת הגורמת לכך שהמים אינם יוצאים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. היא נוצרת  בגלל גוף זר שנתקע בה או לכלוך אחר שחודר לצנרת. הטכנאי ינקה את הלכלוך באמצעות כלי עבודה שברשותו. בעיה אחרת נוצרת עקב לכלוך ואבק המצטברים בחלקים פנימיים. בגללם המים אינם מתנקזים החוצה אלא מטפטפים אל מגש הנמצא מתחת לרדיאטור ואז מתחיל להיווצר עובש עם ריח רע המורגש כאשר המזגן מופעל. ניקוז לא יעיל דומה נוצר כאשר הצנרת זזה ממקומה ואיננה נמצאת בשיפוע. בגלל בלאי, תאונה או מכה, התקנה רשלנית ועוד. טכנאי מזגנים בהוד השרון יבצע את הניקוי בשלבים. ראשית יפתח את המכסה של המזגן. הוא יתיז פנימה אל החלקים הפנימיים הסתומים תרסיס על בסיס אלכוהול אשר ימיס את הלכלוך. בהמשך  הוא יזרים מים נקיים לאזור וישטוף אותם החוצה אל כלי קיבול גדול. לסיום, טכנאי מזגנים יתקן את הצנרת כולל החלפת חלקים פגומים. לאחר כל טיפול הוא יבצע בדיקה כוללת למערכת כדי לוודא שהיא מקררת היטב.

ניקוי מזגנים מסוגים שונים

טכנאי מזגנים בהוד השרון מבצע ניקוי לכל סוגי מערכות המיזוג הקיימות וניתן למצוא מבחר כאלו. המזגנים המפוצלים הם הנדרשים ביותר ובהם: עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מיזוג מרכזיות. בכל אחד מצויות שתי יחידות. חיצונית – אשר בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר  ועוד. קיימים, בנוסף, מזגני אינוורטר  שהינם בעלי טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת קירור מעולה וחסכוני בחשמל. הניקוי לכל מערכות מיזוג אלו נעשה באופן דומה ליחידות הפנימיות. במהלך השירות מספק טכנאי מזגנים ייעוץ טלפוני ללקוח לגבי בעיות קלות. במידה והלקוח אינו מצליח להתמודד עימן הוא יגיע אליו במהירות האפשרית. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים בהוד השרון על פי הזמנות מסודרות וקריאות דחופות. ברשותה ניידות שירות מאובזרות. המומחים מטעמה עושים שימוש בחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות וממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את שירותיהם הטובים לכל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה