ניווט מהיר

התקנת מזגנים בהוד השרון

התקנת מזגנים בהוד השרון מיועדת לעסקים, ללקוחות פרטיים, למוסדות, ולגורמים אחרים.  השירות מתבצע על ידי טכנאי מזגנים וצוות מקצועי מיומנים בעיר עצמה ובאזורים הסמוכים אליה.  ניתן למצוא מערכות מיזוג אוויר מדגמים שונים.  המזגנים הנפוצים הם המפוצלים. הם מגיעים בשתי יחידות: פנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והחיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים. החיבור ביניהן נעשה בצנרת מתאימה. מפוצלים עיליים מתאימים למשרדים וחדרים, המיני מרכזיים מבוקשים לדירות גדולות, או לדירות עם סלון ענק, לאולמות עם שטח בינוני  ועוד. מערכות מרכזיות המיועדות לסופרמרקטים, חנויות אאוטלט, אולמות אירועים וכדומה. המזגנים העיליים מגיעים בתפוקות אנרגיה כדלהלן: 1 עד 1.5 כוח סוס מיועדים לקירור חדרים קטנים, 2 עד 2.5 כ"ס לחדרים בינוניים, 3 עד 4.5 כ"ס לחדרים וחללים גדולים. מערכות מיני מרכזיות מגיעות עם תעלות המותקנות מעל הנמכות תקרה מגבס או מעץ. דרכם זורם האוויר עד לפתח קיים בחדר. מערכות מרכזיות מגיעות עם שרוולים המותקנים בתקרה. האוויר זורם כלפי מטה ומספק קירור אחיד ויעיל. ההתקנות של כל מערכת נעשית על פי תקנים קיימים והוראות היצרן. טכנאי מזגנים בהוד השרון ימליץ לבחור את סוג המזגן על פי גדול השטח שיש לקרר. וקיימים גם שיקולי משנה כמו צרכים מיוחדים, מיקום המבנה באזור האקלימי ועוד.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה מקצועית

טכנאי מזגנים בהוד השרון הינו מוסמך ומבצע את העבודה על פי הוראות היצרן ותקינה קיימת.  הקיר הנבחר הוא זה הקרוב לקיר החיצוני והנקודה בחדר בו תותקן היחידה הפנימית תהיה בגובה של כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה כי ממנה יתפזר האוויר בצורה הטובה ביותר לכל חלקי החדר. טכנאי מזגנים יציב את היחידה החיצונית על כן מסיבי המחובר לקיר חיצוני או מונח על האדמה. התקנת מזגנים למערכות מיני מרכזיות מחייבת הכנה של תעלות האוויר. למערכות אלו מתאימים, בין היתר, מזגני אינוורטר היוצרים אוויר מבוקר ובעזרתם ניתן לשלוט טוב יותר בעוצמת הקירור ואחידותו. התקנת מזגנים בהוד השרון נעשית במשך מספר שעות ספורות. יש להכין מראש נקודות חשמל על ידי חשמלאי מוסמך בקרבה למקום הצבת המזגן. מומלץ לרכוש מזגנים של חברות בעלות מוניטין. הם מעולים ומיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה, ובנוסף, מגיעים עם אחריות יצרן שתנאיה נקבעים על פי שיקוליו הבלעדיים. יש בכל ערכה חוברת הדרכה להפעלה ולחברה יש רשת מעבדות לטיפולים ותיקונים.

שירות מקיף ומקצועי

שירות איכותי הוא בעל יתרונות רבים ומספק שקט נפשי ללקוחות. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. התקנת מזגנים בהוד השרון תתבצע עם הקפדה על  עמידה בלוח זמנים ועל גימור מושלם. יתרון נוסף הינו שירות צמוד לאורך השנים עם מהירות תגובה סביר. טכנאי מזגנים בהוד השרון יספק הדרכה טלפונית ללקוח בעת תקלות פשוטות, לחילופין, יגיע במהירות האפשרית לתקלה מורכבת המשביתה את פעולת המערכת, כן, יקפיד להגיע בשעה היעודה לטובת הזמנה מסודרת ועוד. יתרון בעל חשיבות רבה הוא איכות הטיפולים והתיקונים. כל תיקון יפתור את הבעיה מהיסוד כאשר נעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים המאושרים על ידי יצרני המזגנים. כך תעבוד המערכת היטב לאורך זמן רב וללא תקלות. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין היא המספקת שירותיה לאורך כל ימות השנה. בימי הקיץ במידת הצורך, יעבדו טכנאי מזגנים מטעמה בעצימות גבוהה מאוד למתן שירות איכותי עם יחס אישי. מנהליה הינם בעלי ידע רב  וניסיון עשיר וישמחו לשרת לקוחות נוספים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה