ניווט מהיר

ניקוי מזגנים במודיעין

טכנאי מזגנים מספק שירותים במודיעין ללקוחות רבים. כך, לפרטיים, לעסקיים, לציבוריים, למוסדיים ואחרים. השירות ניתן בעיר ובסביבותיה ובכל גוש דן לאורך כל ימות השנה עם זמינות יום יומית. בעונות החמות ובימי הקיץ קיים ביקוש רב לשירותים בגלל ריבוי השימוש במערכות מיזוג האוויר, ומשום כך, ממתוגברים הצוותים כדי לעמוד במשימות. ימי הקיץ מאופיינים בעומס חום גבוה וללא מיזוג אוויר יעיל יתקשו האנשים לתפקד בבית, בעבודה, במקומות הקניות והבילוי וכדומה. שירותיו מקיפים וכוללים מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. הם ניתנים לכל סוגי המערכות הקיימות ובכלל זה למפוצלות הפופולאריות. מערכות מפוצלות נבדלות לעיליות, מיני מרכזיות ומרכזיות. ניקוי מזגנים במודיעין נעשה מעת לעת לכל היחידות. מבחינים במספר טיפולים מהסוג הזה. בין היתר למסננים סתומים, לצנרת אשר חדרו אליה גוף זר ולכלוך אחר, למערכות שנוצרו בהן סתימות ועובש בגלל ניקוז לקוי ועוד.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

טיפולים שונים

ניקוי מסננים נדרש כטיפול מונע וגם לצורך פתרון בעיה קיימת. הם מתמלאים באבק המגיע מהאוויר. באזורים מדבריים האבק המצטבר רב יותר, ולכן, יש לנקותם בתדירות רבה יותר. מסננים סתומים מונעים זרימת אוויר קר בצורה טובה. מעבר לכך, הם גורמים למערכות שונות לפעול במאמץ יתר והתוצאה היא בלאי מואץ שלהן. הטכנאי שולף את המסננים מהמגרעת בה הם מותקנים, מברישם קלות ושוטף אותם תחת מים זורמים. לאחר הייבוש מחזירם למקום. ניקוי נדרש אחר הוא לצנרת סתומה. היא מוליכה את המים מהיחידה הפנימית. כאשר קיימת סתימה המים אינם זורמים החוצה אלא מטפטפים לתוך המבנה. טכנאי מזגנים ינקה את הצנרת באמצעים וכלים המצויים ברשותו. בעיה אחרת היא הצטברות עובש על המזגן בגלל לכלוך שמונע ניקוז מים. המים העומדים מתרכזים על מגש מתחת לרדיאטור ובעת הפעלת המזגן אף עולה מהמקום ריח רע. ניקוז לקוי עלול להיגרם גם כאשר הצנרת איננה עם שיפוע נכון. זאת עקב בלאי, התקנה רשלנית, שבר שנוצר וכדומה. הטכנאי יפתח את מכסה המזגן וירסס פנימה תרסיס ניקוי על בסיס אלכוהול. לאחר מכן, יזרים מים וישטוף את כל הלכלוך החוצה. הוא גם יטפל בצנרת ויתקינה היטב. ניקוי מזגנים במודיעין ייעשה במחירים נוחים כאשר העלות נקבעת על פי חומרת הבעיה.

שירות מקצועי

תיקונים אחרים למערכות אלו נחשבים, לרוב, למורכבים יותר ובניהם ניתן למצוא: הוספת גז, החלפת קבלים, לוחות פיקוד ומדחסים, חיזוק חלקים רופפים וכדומה. טכנאי מזגנים ימליץ ללקוח לרכוש מערכות המיוצרות על ידי יצרנים מובילים ובעלי שם. הייצור על ידם נעשה תחת בקרת איכות גבוהה. היצרן אף נותן אחריות שתנאיה נקבעים על פי שיקוליו השונים. הוא אף מוסיף חוברת הוראות שימוש ותחזוקה. כמובן, שהוא אף מספק שירות תיקונים מסודר. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. בין שירותיה המיוחדים ניתן למנות ניקוי מזגנים במודיעין באמצעות טכנאים מוסמכים. הם מנוסים מאוד ומקפידים לעשות שימוש בחלקי חילוף מקוריים או באחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע חדשני על חידושים, ממתן שירות איכותי ללקוחות מגוונים לאורך השנים ועוד. ברשות החברה תשתית מקצועית מעולה ומכשור מעולה המיועד לתיקונים שונים. טכנאי מזגנים מטעמה יגיעו במהירות האפשרית לכל קריאה דחופה, או לחילופין, במועד שסוכם לטובת טיפול שוטף או תיקון בעיות פשוטות. מעבר לכך שהם זמינים כל העת למתן עצות טלפוניות. הם ישמחו להעמיד כל אלו ואת יכולותיהם המוכחות לטובת כל לקוח נזקק. חדש או ותיק וחוזר.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה