ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בבת ים

טכנאי מזגנים מספק שירותים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים, מוסדיים ואחרים. השירות ניתן בבת ים ובסביבותיה לאורך כל ימות השנה. ימי  הקיץ הלוהטים אשר בהם קיים עומס חום גבוהה הם מהימים העמוסים אצל כל חברה המספקת שירותים מקיפים. הם כוללים בין היתר, ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. כל שירות חשוב בפני עצמו ויחד הם משלימים קשת של משימות אשר מתבצעות על פי קריאות דחופות או הזמנות מסודרות. ניקוי מזגנים בבת ים נחשב לשירות שאינו דחוף אבל הכרחי. מדובר על ניקוי מסננים, ניקוי פנימי לחלקים פנימיים ובנוסף, ניקוי צנרת סתומה. ניקוי מסננים נעשה ללא קושי מיוחד. יש לשלוף אותם מהמגרעת בה הם נתונים ולשטוף אותם תחת זרם מים. לאחר מכן, יש לייבש אותם היטב ואז להרכיבם חזרה. הרכבה ללא ייבוש עלולה לייצור רטיבות מיותרת. חשיבות מסננים נקיים הינה רבה, שכן, אבק מצטבר יפגע באיכות הקירור, ובנוסף, עלול לגרום למדחס וחלקים אחרים לעבוד במאמץ יתר – מה שיגרום לבלאי מואץ יותר שלהם. ניקוי אחר נדרש לצנרת הנסתמת עקב חדירת לכלוך או גוף זר. במקרה כזה המים אינם מתנקזים החוצה ומטפטפים לתוך הבית.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

עובש וריח רע

ניקוי מזגנים בבת ים מסוג אחר נעשה עקב היווצרות עובש וריח רע. עובש נוצר בגלל הצטברות מים על אבק או לכלוך אחר. מה שקורה בפועל הוא שהמים אינם מצליחים להתנקז החוצה ואז הם יורדים למגש הנמצא מתחת לרדיאטור ומצטברים במקום. מצב אחר להיווצרות עובש הוא כאשר הצנרת אינה מונחת בשיפוע נכון או פגומה. הטיפול במקרים אלו נעשה על ידי טכנאי מזגנים מיומן בשלבים. תחילה הוא מוריד את הכיסוי וחושף את חלקי המזגן הפנימיים. הוא מרסס פנימה חומר מיוחד על בסיס אלכוהול. בשלב הבא הוא מנקה ושוטף עם מים את כל הלכלוך עד שהכול נקי. לאחר מכן מחזיר את הכיסוי ומנקה חיצונית את היחידה.  הוא מפעיל את המזגן לוודא שהוא מקרר ושהריח הרע של העובש נעלם. ניקוי מערכות מיזוג אוויר מתאימות לכל סוגי המזגנים הקיימים. הנפוצים ביותר הם המפוצלים ביניהם ניתן למנות עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מיזוג מרכזיות העיליים מגיעים בשתי יחידות. חיצונית אשר בה מצוי המדחס וחלקים אחרים והפנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר  ועוד. הניקוי נעשה בעיקר ליחידה הפנימית.

ייעוץ לקראת בחירה

בעלי בתים רבים ונכסים אחרים מתלבטים רבות לגבי המזגן הרצוי. טכנאי מזגנים המגיע לייעוץ ידגיש כי הבחירה אמורה להיעשות על פי גודל השטח שיש לקרר או לחמם. היצרנים מייצרים דגמים שונים המיועדים למטרות אלו. כך מזגן 1 עד 1.5 כוח סוס יתאים לחדרים קטנים, מזגן של 2 עד 2.5 כ"ס יתאים לחדרים בינוניים ואילו מזגני 3 עד 4.5 כוח סוס לדירות גדולות של כ120 מ"ר ויותר. מערכות מיני מרכזיות מתאימות לקרר אולמות, סופרמרקטים ועוד. קיימים גם מזגני אינוורטר בעלי טכנולוגיה ייחודית המאפשרת חיסכון בחשמל ויצירת קירור אחיד ונעים כל העת. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים בבת ים בכל עת ועל פי קריאה מסודרת. בנוסף, מכלול שירותים נדרשים. ברשותה צוותי עבודה המגיעים עם ניידות שירות מאובזרות. הם משתמשים, אך ורק, בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת הנושא לעומק וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לטובת כל לקוח נזקק.    

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה