ניווט מהיר

טכנאי מזגנים ברמת השרון

טכנאי מזגנים ברמת השרון מספק שירותיו המעולים ללקוחות פרטיים, עסקיים ציבוריים ואחרים. השירות ניתן בעיר ובכל גוש דן וכולל, בין היתר, ייעוץ לבחירת מזגן, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה וטיפולים, תיקונים וכדומה. הוא פעיל לאורך כל ימות השנה אבל בקיץ  מגביר פעילותו בגלל הביקוש העולה. הקיץ הישראלי הוא בעל עומס חום גבוה והשימוש במזגנים מתגבר. הוא מתקין מזגנים מדגמים שונים כאשר המבוקשים ביותר הינם המפוצלים העיליים. הם מגיעים עם שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והשנייה הינה החיצונית בה מצוי המדחס. את היחידה הפנימית הוא מתקין על קיר חיצוני בגובה של כעשרה ס"מ מתחת לתקרה ובמרכזו. מנקודה זאת נשלח האוויר ממנה ומתפזר בצורה הטובה ביותר לכל חלקי החדר. היחידה החיצונית כוללת את המדחס וחלקים אחרים. הוא שם אותה על בסיס מסיבי המותקן על הקיר או מונח על הרצפה. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. קיימות גם מערכות אחרות כמו: מיני מרכזיות ומרכזיות, וכן, מזגני אינוורטר. כל התקנה נעשית על פי הוראות היצרן והתקינה הרשמית. הוא מבצע גם תיקון מזגנים ברמת השרון וניתן למצוא תיקונים פשוטים או מורכבים יותר.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

טכנאי מזגנים ברמת השרון מטפל בסדרת תקלות ביעילות רבה. כך, במסננים סתומים, בטפטופים לתוך הבית עקב סתימות צנרת בתוך המערכת הפנימית, במזגנים מרעישים, כאשר עולים ריחות רעים הנובעים מהצטברות עובש וכדומה. הטיפולים במקרים אלו הם ניקוי חלקים סתומים כמו מסננים עליהם מצטבר אבק, צנרת סתומה שחדר אליה גוף זר, חיזוק חלקים רופפים ועוד. תקלות מורכבות יותר הן חוסר בגז הפוגם ביעילות הקירור, קבל תקול  המשבית את פעולת המזגן ועוד. חוסר בגז נובע מדליפה מנקבים זעירים בצנרת או בנקודות אחרות במערכת. הטכנאי יאתר את התקלה, יטפל בה ויוסיף גז בכמות הנדרשת. תקלות מורכבות מאוד הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. מדובר על חלקי חילוף יקרים. מדחסים מחליפים למעט מקרים בהם ניתן לתקנם במעבדה, בעוד שלוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. במידה והמערכת מדור ישן תגיע ההמלצה לרכוש חדשה. העלויות עבורה יהיו מעט יותר גבוהות מאשר עלויות התיקון. זה, לבטח, ישתלם מבחינה כלכלית. עלות תיקון מזגנים ברמת השרון נקבעת לפי אופי הטיפול. התעריף הזול הינו עבור עלות ביקור בסיסית והמחיר עולה ככל שהתקלה מורכבת.

שירות מחברה בעלת שם

טכנאי מזגנים ברמת השרון מספק שירותים מסורים ומעולים לכל לקוח. כך לגבי ייעוץ לגבי הדגם הרצוי. הייעוץ כאן חיוני כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך וכדאי לעשותה היטב. השיקולים לבחירת הדגם הינם בעיקר, גודל השטח שיש לקרר וצורת החללים בבית כמו גם, שיקולים נוספים של הבעלים. ההמלצה תהיה תמיד על מזגן של יצרן בעל מוניטין שאף ניתנת עבורו אחריות. לכל מזגן מוצמדת חוברת להוראות תפעול ותחזוקה. היצרן מחזיק גם ברשת מעבדות לתיקונים המגיבה ללקוחות במהירות וביעילות רבה. טכנאי מנוסה יכול לייעץ טלפונית במקרים בהם קיימות בעיות קלות ומגיע במהירות האפשרית לאחרות חמורות עליהם הוא לא מצליח להתגבר עצמאית. ברשותו ניידת שירות מאובזרת הכוללת חלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. תיקון מזגנים ברמת השרון נעשה על ידי חברת חום קור טכנאי מזגנים שהינה בעלת מוניטין. מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים  ועוד. היא תשמח לשרת בהצלחה כל לקוח.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה