ניווט מהיר

התקנת מזגנים בנס ציונה

התקנת מזגנים בנס ציונה היא בין השירותים המבוקשים ביותר בישוב ובסביבתו. הוא ניתן ללקוחות פרטיים לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. הוא ניתן לאורך כל ימות השנה ובעונות החמות הוא מתגבר נוכח הלחץ הקיים והביקוש הרב. צוותי העבודה פועלים לאורך מרבית שעות היום ומגיעים במהירות האפשרית לקריאות דחופות. הם גם מטפלים בהזמנות מסודרות על פי לוח זמנים מוסכם מול הלקוחות. השירותים מקיפים ומגוונים וכוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תיקון ותחזוקה. הוא ניתן לכל סוגי  המזגנים, ובראש וראשונה, למפוצלים הנפוצים מאוד. ניתן למצוא מספר דגמים מפוצלים ביניהם: עיליים אשר ניתן למצוא בכל בית ומבנה, המיני מרכזיים המיועדים לחללים ודירות גדולות, ומרכזיים מיועדים לסופרמרקטים, חנויות אאוטלט, לאולמות אירועים וכיוצא בזה. הבחירה נעשית, בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר אבל גם על פי צרכים מיוחדים, טעם אישי, בהתאם לאזור בו המבנה ממוקם וכדומה. כל מי שמתלבט יכול להיעזר בשירותי טכנאי מזגנים מוסמך אשר יכול להמליץ על האחד המתאים יותר מכל.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה ותחזוקה

טכנאי מזגנים יתקין  את המערכות בהתאם להוראות היצרן ועל פי תקנים רשמיים קיימים. בכל מזגן יש שתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר. הפנימית תותקן על אחד הקירות, לרוב, זה החיצוני, ובעיקר זה שממנו זרימת האוויר תהיה אפקטיבית ביותר. היחידה תותקן כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. היחידה החיצונית תותקן על הקיר או תונח על האדמה. בשני המקרים על כן מתאים. התקנת מזגנים בנס ציונה תתבצע היטב לכל מערכת קיימת כך, למזגני 1 או 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. למזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני, ומזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לחדרים גדולים ודירות של  כ120 מ"ר ויותר. מערכות מיני מרכזיות מותאמות למזגנים בתפוקה גבוהה. האוויר מהן זורם בתעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח שניתן לסגור המוליך את האוויר לתוך החדר. קיים חיסרון במערכות אלו בכך שלא ניתן לווסת את רמת הקור לגבי כל חדר וחדר. מזגני אינוורטר אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת מסוגלים לתת מענה מסוים במצבים אלו. יש בהם מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה ולהזרים קור אחיד, מבוקר ונעים. זאת, בעלויות חשמל נמוכות יחסית. מערכות מרכזיות הן בעלות תפוקת אנרגיה גבוהה. הצנרת מותקנת ברום התקרה והאוויר זורם ממנה ישירות למטה ומקרר היטב.

שירות מקצועי ומעולה

שירות ברמה גבוהה מתבטא במספר רב של אלמנטים. ראשית על ידי התקנת מזגנים בנס ציונה במהירות וביעילות. אורך השירות הנ"ל תלוי במיקום הדירה בסוג המזגן ועוד. נתון נוסף הינו מהירות התגובה של הצוות המגיע מטעם החברה לטובת תיקונים. נתון אחר הינו איכות התיקון המתבצע. טכנאי מזגנים מוסמך ומקצועי ישתמש אך ורק בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. כך הוא יוכל להבטיח שהמערכות תפעלנה היטב עם מינימום תקלות. הדבר גם מבטיח בלאי מועט לאורך השנים. הוא אף מספק ייעוץ טלפוני לטיפול בבעיות קלות שצצות. במידה והעצות לא תעזורנה הוא יגיע לאתר את הבעיה מקרוב ולטפל בה. ניתן למצוא תקלות קלות כמו מסננים סתומים, נזילות, מזגנים מרעישים ועוד וחמורות יותר כמו: קבלים, לוחות פיקוד או מדחסים תקולים. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים הידועה. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה