ניווט מהיר

ניקוי מזגנים מקצועי

טכנאי מזגנים מבצע עבודות מגוונות. כך, ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה תחזוקה ותיקונים. שירותי תחזוקה ותיקונים הם מהנדרשים ביותר מהלקוחות. הוא יכול להגיע במהירות האפשרית לכל לקוח. הקריאות לשירותיו מתרבות רבות בעונת הקיץ כאשר המזגנים פועלים לאורך שעות רבות. אחת התקלות הנפוצות היא מסננים סתומים, עובש, טפטופים ונזילות ועוד. מרבית הטיפולים הללו יכללו ניקוי מזגנים אשר ייעשה לחלקים שונים בו. צריך לומר, כי גם תיקונים מורכבים כמו, מילוי גז, החלפת קבלים, מדחסים, לוחות פיקוד  ועוד כוללות ניקוי מזגן ומסתיימות בבדיקת תקינות המערכות. טכנאי  מזגנים מקצועי ואחראי לא יעזוב לקוח לפני שהוא מוודא שהמזגן מקרר/מחמם היטב. הטיפולים נעשים לכל סוגי המזגנים על דגמיהם השונים. המזגנים הנפוצים ביותר הינם המפוצלים. ניתן למצוא עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. המפוצלים מגיעים עם שתי יחידות. פנימית בה מצוי המאייד וחלקים אחרים אותה מתקינים על אחד הקירות הפנימיים. לרוב, מדובר על קיר שממנו מוזרם האוויר היטב ובצורה אופטימלית לכל חלקי החדר או החלל. היחידה החיצונית כוללת את המדחס וחלקים אחרונים והיא ממוקמת מחוץ למבנה. סתימות עלולות להתהוות בעיקר ביחידה הפנימית ובצנרת המנקזת את המים אל מחוץ למבנה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

סרטוני הדגמה

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות אופייניות המחייבות ניקוי

בעיה נפוצה  היא מסננים סתומים. הם נסתמים מאבק שבאוויר. הן מתרבות במקומות בהם יש מזג אוויר אביך בתדירות גבוהה. הטיפול בהן פשוט, יחסית. טכנאי מזגנים ישלוף אותם ממקומם וישטוף את האבק תחת זרם מים. לאחר מכן, יניח אותם לייבוש ויחזירם למגרעת ממנה הוא שלף אותם. תקלה אחרת היא עובש עם ריח רע המורגש בעת הפעלתו. העובש נגרם כתוצאה מהצטברות מים על לכלוך קיים. הצטברות אבק וכדומה מונעים ניקוז המים החוצה ואז הם מצטברים ברדיאטור ויורדים אל מגש הניקוז המצוי מתחתיו. תופעה זאת קורית בהדרגה ולאורך זמן. היווצרות עובש קורית גם כאשר הצנרת המנקזת מים ארוכה מדי או שאינה מותקנת בשיפוע נכון. ניקוי מזגן כאן מחייב פירוק את הכיסוי של המזגן על מנת להגיע לחלקים הפנימיים. ניקוי מזגנים כולל ריסוס בחומרים מיוחדים הכוללים גם אלכוהול. לאחר מכן שטיפתם וייבושם. במידה ויהיה צורך לתקן צנרת ולקבוע שיפועים נכונים הדבר יתבצע במיידית. תקלות אחרות המחייבות ניקוי הם נזילות מים לתוך הבית. הן נובעות, לרוב, מסתימה בצנרת הנוצרת על ידי חדירה של גוף זר. מדובר על עלים, אבנים זעירות, אדמה וכדומה. טכנאי מזגנים ינקה את הצינור ויוודא שהמים זורמים דרכו היטב.

שירות מקצועי

תחזוקה והפעלה נכונה של מערכות מיזוג אוויר תימנע או תקטין תקלות מעין אלו. למשל, הפעלת מזגן על מצב אוורור לפני כיבויו למשך כמה דקות תימנע הצטברות רטיבות בו. ניקוי מסננים בתדירות נדרשת תתרום לפעולות חלקות ומאומצות יותר של חלקים פנימיים ועוד. יחד עם זאת, לא ניתן למנוע כליל תקלות. מומלץ ללקוחות להימנע מלבצע ניקוי מזגנים וטיפולים ותיקונים מורכבים בצורה עצמאית מחשש לגרימת נזק חמור יותר. תמיד ניתן לקבל ייעוץ טלפוני ולנסות לטפל בבעיה פשוטה, יחסית. עם זאת וכאשר הבעיה אינה נפתרת אזי יש לקרוא לטכנאי מזגנים. הוא יגיע לכל לקוח במהירות האפשרית. ברשותו ניידת שירות מאובזרת שבה חלקי חילוף מקוריים ואחרים המאושרים על ידי היצרנים. השירות כולל גם ניקוי מזגן הנחשב לפשוט, יחסית, ואף תיקונים מורכבים יותר. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא פועלת רבות באזור המרכז מנהליה מתמחים בתחום ובעלי ידע רב וניסיון עיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה

שירותי מיזוג אוויר