ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בראשון לציון

טכנאי מזגנים מציע שירותים נאמנים ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור וממשל ולאחרים נוספים. השירות ניתן באזור ראשון לציון ובכל גוש דן לאורך כל ימות השנה. הוא מקיף וכולל שורה של עבודות, ובין היתר: ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. כך, לטובת קריאות דחופות עקב תקלות המשביתות פעולת המזגן או הזמנות מסודרות לתחזוקה ותיקונים קלים. ניקוי מזגנים בראשון לציון נחשב למשימה שאיננה מורכבת מדי אבל הכרחית וחיונית. במיוחד, בימי הקיץ הלוהטים עם עומס החום הגבוה. ניתן למצוא מספר טיפולים בקטגוריה זאת וביניהם, ניקוי מסננים, ניקוי צנרת סתומה, ניקוי חלקים פנימיים היוצרים עובש וכדומה. יש לציין כי גם לאחר כל תיקון מורכב המחייב החלפת חלקים יתבצע ניקוי יסודי. זאת, במסגרת הבדיקה הסופית לפני סיום העבודה והדיווח ללקוח.  מומלץ ללקוחות לא לבצע טיפול עצמאי מחשש להחרפת הבעיה עקב חוסר ידיעה וכדומה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

סוגי טיפולים

ניתן לומר כי מכל המטלות הללו ניקוי מסננים הוא הנפוץ ביותר. הסיבה לכך היא שהם עלולים לצבור אבק כבר לאחר מספר חודשים של פעילות. במקומות קרובים לים ובאזורים בהם יש אבק באוויר בתדירות רבה הצורך הופך לדחוף יותר. מסנן סתום עלול לפגוע באיכות הקירור, לגרום למדחס וחלקים חיוניים אחרים לפעול במאמץ מוגבר המגביר את הבלאי שלהם.

ניקוי מסנניםטכנאי מזגנים ישלוף את הכיסוי של המסננים וישלוף אותם. הוא יברישם בעדינות מאבק, ישטוף כל אחד תחת זרם מים וימתין לייבושם. לאחר מכן יחזירם למקום.  

 ניקוי לצנרת – צנרת עלולה להיסתם עקב חדירת לכלוך או גוף זר. במקרה כזה המים אינם מתנקזים החוצה ומטפטפים לתוך הבית. הטכנאי מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו.

ניקוי חלקים פנימי – עובש עלול להיווצר  בתוך חלקים פנימיים בגלל ניקוז שאיננו תקין. הוא מלווה בריח רע. המים מצטברים על האבק הקיים ואינם נשטפים החוצה. הם יורדים למגש הנמצא מתחת לרדיאטור ומצטברים במקום. לפעמים הניקוז הלקוי נגרם בגלל שהצנרת סטתה ממקומה, בגלל פגם בה או בגלל התקנה מרושלת. הטכנאי יוריד את הכיסוי ויחשוף את החלקים הפנימיים. הוא ירסס פנימה חומר ניקוי על בסיס אלכוהול וישטוף את המים המלוכלכים החוצה. הוא ייעזר באמבטיה לניקוז המים על מנת שלא יזלגו על הרצפה. במידת הצורך, הוא יבצע תיקון לצנרת או יתקינה בשיפוע הנכון. בסוף ניקוי מזגנים בראשון לציון הוא יחזיר את הכיסוי למקום, ינקה חיצונית את היחידה ויוודא שהיא פועלת כהלכה.

מזגנים מסוגים שונים

ניקוי מזגנים בראשון לציון נעשה בדרך דומה לכל סוגי המזגנים הקיימים. בין היתר, למפוצלים העיליים, למיני מרכזיים, למרכזיים, למזגני אינוורטר ועוד. המזגנים הנפוצים הם המפוצלים. בכל אחד יש שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. הם מגיעים בעוצמות שונות שבין 1 כוח סוס ועד ל4 או 4.5 כ"ס. הבחירה בכל אחד נעשית, בעיקר, על פי השטח שיש לקרר אבל תלויה גם במיקום המבנה באזור חם או קר יחסית, בצרכי הלקוחות, טעמם האישי, במחיר ועוד. מזגני אינוורטר נבדלים ממזגנים רגילים בטכנולוגיה שלהם. היא ייחודית ומאפשרת חיסכון בחשמל ויצרת קירור מבוקר, אחיד, נעים ויעיל מאוד. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה טכנאי מזגנים בעל ידע וניסיון עשיר. הוא יגיע במהירות האפשרית לטובת כל טיפול. הוא משתמש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים מאושרים על ידי יצרני המזגנים. ניקוי יעיל ומוקפד יתרום לפעולה חלקה ולקירור יעיל.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה